donderdag 16 juli 2015

Vlog #1: Dagje Maastricht

Jeej, ik heb een nieuwe camera! Deze heb ik in eerste instantie vooral voor Bangkok gekocht (waar ik al over een kleine drie weken heen ga!), maar ik laat hem natuurlijk niet ongebruikt liggen tot die tijd. Gisteren ging ik met een vriendin naar Maastricht en dit was natuurlijk een uitgelezen kans om mijn camera uit te proberen. Toen ik terugkwam moest ik hem natuurlijk ook nog editen, iets wat ik nog nóóit heb gedaan. Dus na 3,5uur is er dit filmpje uitgekomen.



ps. Je kan hem in HD kijken! jaja.

Nou, dat was dus mijn eerste amateuristische filmpje met mijn nieuwe camera en hopelijk komen er nog meer. Ik heb natuurlijk in Maastricht niet alleen rondgelopen. Nee, ik heb ook nog een paar leuke dingetjes gekocht (en way to much geld uitgegeven)! Hiervan wil ik (samen met een paar dingen die ik in Amsterdam heb gekocht) een shoplog maken, dus verwacht binnenkort een heel ongemakkelijk filmpje! 

Een fijne middag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten